Кошик0
Ваш кошик порожній

Замовити зворотній дзвінок

Залиште свій номер телефону і ми зателефонуємо у зручний для Вас час!

Замовити зворотній дзвінок

Ваша заявка прийнята! Наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом!

Всі наші товари супроводжуються офіційною гарантією виробника.

На всі товари, що реалізуються в нашому магазині, надається гарантія від 1 року до 7 років в залежності від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника, або гарантійний талон нашого магазину.
Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).

Обмін і повернення товару протягом перших 14 днів після покупки.

Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки.
Будь ласка, зверніть увагу - обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т.п.
А також має бути збережено:

  • повний комплект товару;
  • цілісність і всі компоненти упаковки;
  • ярлики;
  • заводське маркування.

Якщо товар не працює обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.

Гарантійний ремонт товару.

Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані виробниками.
Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначаються:

  1. Модель
  2. серійний номер
  3. гарантійний термін
  4. дата продажу товару

Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.
У всіх гарантійних талонах є адреси і телефони авторизованих виробником сервісних центрів. Зазвичай їх багато і Ви можете вибрати зручний для Вас. Термін ремонту визначається авторизованим СЦ. У разі виникнення проблем з сервіс-партнером, ви можете звернутися до точки продажу.

Якщо в гарантійний період сервісний центр не зможе відремонтувати Ваш товар.

Якщо в гарантійний період товар, який Ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.
Для цього, будь ласка, надайте нам:

  1. товар з повною комплектацією
  2. гарантійний талон
  3. документ, що підтверджує оплату
  4. висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «істотний недолік»

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:

  • порушення схоронності гарантійних пломб;
  • наявності механічних і інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
    несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
  • неправильного заповнення гарантійного талона;
  • якщо серійний номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
  • ушкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
0.0(0)